Klik

8.11.12

Recheck diri

Assalamualaikum 


p/s : Setinggi manakah taraf aku + kau = kita sehingga tidak mampu membaca ayatNYA setiap hari?

16 comments:

Fiza Suhaimi said...

Ya Rabb, aku mengharapkan Engkau bukakanlah simpulan lilit lidah ku ini agar aku mampu membaca kalimahMu setiap hari :')

Aseraf Hilman said...

Fiza Suhaimi : insyaALLAH .Amin :)

KorN said...

mendalam sungguh ayat nie. kata2 utk peringatan kita semua...

Aseraf Hilman said...

KorN : insyaALLAH..

Nuratikah Abd Rahim said...

nice. :)

anis nur fakhriah said...

Insya Allah..Amin..(^_^)

Aseraf Hilman said...

Nuratikah Abd Rahim : Alhamdulillah :)

anis nur fakhriah : insyaAllah :)

Seneorita Baharin said...

As-salam. Nice entry. Sama2 saling mengingati. May Allah bless us, Amin. :)

Aseraf Hilman said...

Seneorita Baharin : Wasalam.. insyaAllah :)

BlueiceButterfly said...

peringatan untuk semua..semoga boleh perbaiki :)

Cik Pensil said...

senang , kawen je dengan chef :p

hehe

Lissa said...

nice sharing. nak bagi kat encik tunang la entry ni. biar die blajar masak dr skg:P.hehehehe

nana fiena said...

wahh , kalau ramai suami macam nie nanti , senang banyak si isteri nanti , bagus3 , hehe

etuza said...

dah follow ya..klik lah
http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/

etuza said...

dah follow ya..klik lah
http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/

TiraHime said...

alhamdulilah, sy boleh baca al-quran. ayat al-quran sesungguhnya amat indah dan jatung al-quran adalah yassin.